Presentation



Hej och välkomna till min nystartade hälsoblogg!
Jag heter Jasmine och går hotell och turism programmet i Älvsbyn. Jag startade den här bloggen för att göra det jag är bäst på, tipsa om allting från topp till tå. Träning, skönhet - på insidan och utsidan och allt om mat och viktnedgångar.
Jag har haft många bloggar men aldrig varit riktig säker på vad jag ska ska skriva om, men jag vet vad jag brinner för - att må bra, och att få andra att må bra. Så varför inte starta en blogg om det?
Jag är en glad tjej som inte är helt fläckfri, som alla andra människor så har jag dåliga dagar och sura miner och har väldigt hett temprament. Men jag är super på att hjälpa andra, bättre än vad jag är på att hjälpa mig själv. Haha.

Så jag hoppas nu verkligen att ni kommer gilla den här bloggen! Dom första inläggen som kommer skrivas här kommer tas från min gamla blogg, sen när dom är förbrukade så kommer nya inlägg, och det kommer säkerligen nya inlägg emellan dom också.

Skriv gärna en kommentar innan ni går!
Om vad jag kan förbättra också vidare.
Kram.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?