Helvetesnatt

Okej först och främst till att börja med så tänker jag inte avslöja vad jag ska tatuera in för någonting förens det är klart, för jag vill inte ha någon som kommer och säger "nä men det där kan du inte göra" så därför håller jag det lågt tills tatueringen är klar, och det är inte någonting jag tänkt på länge, jag har dock tänkt på länge att jag ska ha en tatuering och vars, och igår hittade jag den jag ville ha, och skulle jag ångra mig om 5 år så vafan? Alla har sin första tatuering och alla ångrar sig men jag tror inte jag kommer göra det.
Och innan någon mer frågar så har jag tillåtelse från båda föräldrarna.

Okej över till något annat då, min natt har varit en mardröms natt (som alla andra nätter den här veckan) jag kan inte somna på kvällarna och när jag väl somnar så vaknar jag hela tiden. Och inatt var det extremt, vaknat ca. 5 gånger och somnade 2. Så kul liv på en skala. Inte alls. MEN har ringt vårdcentralen och ska fara dit och kolla upp det så.

Hoppas ni får en bra dag! Kommer nog inte jag ha, men ska försöka!
Puss.


Postat av: Sara

Spännande att se vad du riktigt har hittat på!:) Och jag håller med dig, en del/vissa ångrar kanske sin första tatuering, men om man har kommit på något bra som man vill ha, måste man vänta tills man är 80 då bara för att veta om man vill ha just den tatueringen när man är gammal också?? Nog måste man ju få om man är säker på att man vill ha en tatuering, man kan ju faktiskt sminka över den ibland sen också om man börjar ångra sig massor!



Svar: Nej vad roligt, tack så mycket fina du!:D <3

2012-02-02 @ 14:05:02
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej hej igen :)

Det var inte igår! Jag vet inte om du kommer ihåg mig, Kikar in här ibland och tänkte fråga hur det är med dig nuförtiden :D ?

2012-02-02 @ 15:07:00
URL: http://svettlukt.se
Postat av: Anna

Näää... alla ångrar sig inte! Jag ångrar inte nån av mina tatueringar om än jag idag kanske skulle valt andra motiv. Men dem stod för nåt då och dem speglar vem jag var och vem jag till viss del är idag. Och det är jag stolt över! Lite dumt att ångra något som man en gång varit. Det betyder ju att man inte tycker om den man är...eller?



Kram från moster!

2012-02-02 @ 21:30:12
URL: http://annawesterlund.blogspot.com
Postat av: Louisa

Hej! Allt bra? ;)

2012-02-02 @ 22:29:42
URL: http://lllouisa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?