Lite frånvarande

Ska inte be om ursäkt för att jag uppdaterat dåligt eftersom att det är min blogg och jag skriver när jag vill, men kan väl berätta anledningen till att jag inte skrivit på ett tag, och det är för att jag precis börjat med min nya medicin, som ska dämpa ångest, "ta bort" tankar och är lugnande så jag somnar lättare. Vilket funkade riktigt bra, men blev lite "bakfull" dagen efter, så därför har jag inte skrivit, behöver komma in i rutinerna att gå och lägga mig viss tid och vakna en viss tid.

Men, almost back on track! Imorgon blir det avfärd till Boden för att vara barnvakt åt mina älskade kusiner, kommer bli riktigt mysigt! Är hemma igen på söndag och då fyller min lillebror 8 år , TROR JAG. Åh vilken koll jag har.

Jag hoppas då att ni har haft ett par underbara dagar och att ni haft en underbar fredag!
PUSS.

Stay strong.



Postat av: M O A

<3

2012-02-04 @ 23:41:25
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?