Take it slow

Sitter på skolan just nu och tänkte slänga in ett litet inlägg på vad jag ska göra idag.
Efter skolan hade jag tänkt fara på gymmet, efter en vecka då jag inte varit där alls så börjar det behövas, dels så saknar jag gymmet och att få träna. Så otroligt skönt.
Anledningen till att jag inte tränat är för att jag inte har mått bra psykiskt och därav inte mått bra fysiskt heller, den psykiska och fysiska delen måste samarbeta för att man ska nå bra resultat.

Så iaf, idag står BEN på schemat, det ska tränas ben idag. How wonderful! Jag älskar att träna ben, typ det roligaste som finns, det är så härligt. Ska sätta mig och skriva ett träningsschema nu för veckan sen lägger jag upp det på bloggen, låter bra va?

Hoppas ni får en toppendag så hörs vi senare!
PUSS.




Jag idag, ser lite mupp ut och det ser inte ut som att jag har någe hår, men lika snygg för det!


Postat av: Josefin

Du borde verkligen se den, en av dom bästa filmerna jag sett! :D

Åh, tack detsamma!

2012-01-30 @ 10:30:12
URL: http://kkonfettiregn.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitsöt :D

2012-01-30 @ 11:17:29
URL: http://sandrawarg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?