Ännu en sömnlös natt...

Godmorgon alla fina!
Vaknade för en timma sen och sitter och dricker mina vitaminer (brustabletter) ska snart iväg på gymmet där kardio står på schemat! How wonderful.
Har hunnit hälla i mig min älskade morgonshake också och mysa lite med katten. Så nu är jag mätt och belåten.

Hoppas alla då har sovit gott och vaknat på rätt sida, själv gjorde jag inget utav det. Somnade sex imorse efter att ha vridit och vänt på mig hela natten, har inte kunna sova alls, och i och med det så vaknade jag på fel sida också.
Inte kul.

En sak som är kul är att mitt smink är nog snart här! Om ni kollar här så får ni se;

Står att den är under transport, så har jag riktigt tur så får jag det på fredag! Även fast det står att dom tror att allt ska komma den 8onde februari. Så det känns mer än okej!

Så just nu väntar jag på posten för att se om avi;n från bubbleroom kommer. Och gör den it det så far jag på gymmet, fast det gör jag ändå haha. Så ja!

Ha en bra dag nu så hörs vi!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?